Friday, June 21, 2013

Asymmetric skirt, white sneakers


t-shirt: asos, skirt: h&m trend, sneakers: Reebok Classics

Finally I bought some shoes, that I can wear whole day and everyday. I don't know what more can I write, maybe just that I'm waiting for holidays (just one week!) and I promise, that I'll be more active.
And of course you all already know, that Isabel Marant'll be next guest designer f6r H&M? I'm not sure if I'm happy or excited, but I really like her pre fall collection, so maybe... we'll see in November.
/W końcu kupiłam buty, w których mogę chodzić cały dzień i nie kończy się to milionem odcisków (w zasadzie to nie kończy się to żadnym odciskiem, nareszcie). Nie chcę się bez sensu produkować, więc napiszę tylko, że czekam na wakacje (jeszcze tylko tydzień) i podczas nich mam zamiar pisać trochę częściej. Choć w zasadzie przy tej częstotliwości nawet pisanie raz na tydzień to bardzo często.
Oczywiście wszyscy już słyszeli, że następnym projektantem gościnnym H&M będzie Isabel Marant? Właściwie nie wiem czy się cieszę albo jestem podekscytowana, bo nie jestem jej wielką fanką (kojarzy mi się z frędzlami i sportowymi butami na koturnie, więc pewnie dlatego), ale z drugiej strony jej kolekcja pre fall była naprawdę ciekawa, więc może... zobaczymy w listopadzie.

1 comment: