Saturday, June 1, 2013

Perfect white t-shirt



 t-shirt: asos (this one), pants,shoes: zara

It may sound a little bit ridiculously, but I was looking for a white t-shirt like this for about month (ok, it's usually not a long time but it comes about white tee, so it is). Yes, there are white t-shirts in every store, but I wanted mine to be perfectly how in my mind and I was ready to pay for it much more as usually. When I found one on Asos, I wasn't sure if buy it. I was worried about it's quality and if I would waste my money. But I took the risk and when they (because I bought two) came to my home I was really suprised and happy, because they're more than perfect. Now I've had them for about half a year and I can say, that I've never had anything better. They're perfect. That's all.
/To może brzmieć dziwnie i/lub śmiesznie, ale szukałam takiego białego t-shirtu ponad miesiąc (ok, to normalnie nie jest bardzo długo ale to biały t-shirt, więc w tej sytuacji brzmi jak lata świetlne). Wiem, że są wszędzie ale ten, który chciałam kupić musiał być konkretnie taki, jaki sobie wymyśliłam i naprawdę byłam skłonna zapłacić za niego o wiele więcej, niż zazwyczaj płaci się za białe t-shirty. Kiedy znalazłam ten na Asosie nie byłam do końca pewna, czy go kupować, bo martwiłam się o jakość i nie chciałam stracić pieniędzy (bo zrobiłam to wystarczająco dużo razy "inwestując" w t-shirty z h&m), ale w końcu zaryzykowałam i kiedy doszły byłam najszczęśliwsza na świecie. Poważnie, są (bo skoro już się zdecydowałam, to kupiłam od razu dwa) lepsze niż cudowne. W tej chwili mam je od około pół roku i nie stało się z nimi zupełnie nic - wyglądają tak, jakby dopiero co przyszły, a uwierzcie mi, są używane naprawdę często. 

No comments:

Post a Comment